Sunday, May 27, 2012

ေကာင္းျခင္း၊ မေကာင္းျခင္းမ်ားနွင့္ျပည့္နွက္ေနေသာ ျမ၀တီ အပိုင္း(၁)

 ျမန္မာနိုင္ငံ၏ ဒုတိယအၾကီးဆံုးကုန္သြယ္ေရးျမိဳ႔ျဖစ္ေသာ ထုိင္း - ျမန္မာနယ္စပ္လည္းျဖစ္၊ ကရင္ျပည္တြင္းျဖစ္ေသာ ျမ၀တီျမိဳ႔သည္ ေကာင္းေသာဂုဏ္၊ မေကာင္းေသာ ဂုဏ္ မ်ားနွင့္ျပည့္နွက္ေနေသာ ျမိဳ႔တစ္ျမိဳ႔ဟုဆိုလွ်င္ကား မွားမည္မထင္ပါ... ျမန္မာနုိင္ငံေတာ္ၾကီး မည္သုိ႔ပင္ေျပာင္းလဲေနစဥ္ကာမူ အရင္အတိုင္းမေျပာင္းလဲ အေဟာင္းမ်ား အသစ္ျဖစ္ေနသည္ကိုၾကည့္မယ္ဆိုလွ်င္ ျမ၀တီကို လက္ညိွဴးထိုးမည္ကား လြယ္မည္မထင္ပါ...


ျမ၀တီမွာရွိေနၾကေသာ ၀ိသမေလာဘသားမ်ားကလည္း လိမ္စရာလူေတြ ေဆးရံုမွေမြးေနသမွ်ကာလပတ္လံုး ထမင္းမငတ္ဘူးဟု ဆိုၾကသည္။ ရိုးရိုးေလာဘသားမ်ားကလည္း လူေတြဆိုလွ်င္ လံုး၀ (လံုး၀)ကို မယံုေတာ့ဘူးဟု ဆိုလာၾကသည္။ တစ္ရြာတစ္ၾကည္ေဆာက္မည္၊ ထုိင္းမွာ ပိုက္ဆံရွာမည္ဟု အားခဲျပီးလာသူမ်ားလည္း အလိမ္ခံရပါမ်ားလာေသာအခါ လူေတြကိုမယံုေတာ့... စာရြက္စာတမ္းေတြျပမွ အစစ္ဟု ထင္လာၾကျပန္သည္။ ဒါနွင့္ပင္ မ်ားစြာေသာ စာမတတ္၊ ေပမတတ္ ႏြားေက်ာင္းသားမ်ား၊ လယ္သမားမ်ား ရာေပါင္းမ်ားစြာ ခံၾကရျပန္သည္။ ဘာမွမဟုတ္ေသာ ရဲျပဳတ္၊ ေထာက္လွမ္းေရးျပဳတ္မ်ားသည္လည္း ငါကြ လို႔ေအာ္ျပီး အဓၶမကိစၥမ်ိဴးစုံကို ျပဳလုပ္လာၾကသည္။ တစ္ခ်ိဴ႔ ၀န္ထမ္းအျပဳတ္မ်ားသည္လည္း ပြဲစား၊ ပြဲစား ခ်ိတ္ေပးမယ္ဆိုတဲ့ ေလာကထဲကို ၀င္လာၾကျပန္သည္။


သူတို႔တင္လားေတာ့ မဟုတ္ေပ... ၆ လတစ္ခါ၊ ၃လတစ္ခါ၊ ၁ လတစ္ခါ၊ မထင္ရင္ မထင္သလို ရက္ပိုင္းအတြင္းပင္ လဲလွယ္တတ္ေသာ ျမ၀တီအာဏာပုိင္အဖြဲ႔အစည္းေပါင္းစံုသည္လည္း မည္သုိ႔ပင္လဲေနစဥ္ကာမူ စားနည္းမ်ိဴးစံု၊ ျဖဲနည္းမ်ိဴးစံု၊ အာဏာျပနည္းမ်ိဴးစံုျဖင့္ သူနိုင္ရာ သူေထာင္းေနၾကသည္။


ဒါသည္ ဘယ္ေတာ့ေျပာင္းလဲမလဲ...
ဒါေတြကို ဘယ္သူေျပာင္းလဲမလဲ...
ဒါေတြျဖစ္ေနတာ ဘယ္သူ႔ေၾကာင့္လဲ...
ဒီအေျဖေတြသည္ မသိသူအဖို႔ မေရမရာနွင့္ အေျဖေပါင္းမ်ားစြာ ရွိေနေသာ္လည္းပဲ....
သိသူေတြျဖစ္ၾကေသာ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာရွိေသာ သူေတာ္ေကာင္း ကမူ တစ္ခြန္းပဲ မိန္႔ၾကားေတာ္မူသည္။


ဒါေတြကို ေျပာင္းလဲနိုင္ပါသည္ဟုဆိုေသာ ဓမၼစက္၊ အာဏာစက္၊ သူေဌးသူၾကြယ္တို႔သည္ 
ေလာဘအား ၾကီးလြန္းလွသည္။
ေမာဟအား ၾကီးလြန္းလွသည္။
ေဒါသ အား ၾကီးလြန္းလွသည္။ ဆိုေသာ အေျဖကို ေပးခဲ့ပါသည္.... ဒါေတြကို မေလွ်ာ့မျခင္း ေသြးေခ်ာင္းေတြစီးဦးမည္... ဒုကၡေပါင္းေျမာက္ျမားစြာနွင့္ ပင္လယ္ေ၀ေနဦးမည္...

ထုိ႔ေၾကာင့္ နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ရွင္သန္လာခဲ့ျပီး ယခုထိ မေျပာင္းလဲေသးသည့္ ျမ၀တီက ပုံရိပ္မ်ားနွင့့္ အျဖစ္အပ်က္မ်ားကို ဒီေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာပင္ အပိုင္း မ်ားစြာနွင့္ စာဖတ္သူကိုတင္ျပပါ့မည္...



ယခု ဒီေခါင္းစဥ္ေအာက္တြင္ ေဖ့ဘုတ္စ္ မိတ္ေဆြ တစ္ေယာက္ မွတ္တမ္းတင္ထားနိုင္လိုက္သည့္ ပံုရိပ္မ်ားကို စာဖတ္သူမ်ားသိေအာင္ တင္ျပလုိက္ရပါတယ္ခင္ဗ်ာ....


                     သကၤန္းညီေနာင္က တပ္ၾကပ္ က်ားၾကီးဦးေဆာင္ေသာ ဗ်ဳဟာဂိတ္...

သကၤန္းညီေနာင္က တပ္ၾကပ္ က်ားၾကီးဦးေဆာင္ေသာဗ်ဳဟာဂိတ္သည္ျမန္မာျပည္တြင္ ၀င္ေငြအေကာင္းဆုံးဂိတ္လုိ ့ေျပာလုိ ့ရပါတယ္ ။ ဒီဂိတ္ကုိျဖတ္ဖုိ ့ကၽြန္ေတာ္တုိ ့ ၂နာရီေက်ာ္   ေနပူထဲမွာေနျပီးမွျဖတ္ရပါတယ္ေရွ ့မွာလဲကားေတြအမ်ားၾကီး တန္းစီေနရသလုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ ့ေနာက္ေတြမွာလဲကားေတြအမ်ားၾကီးျမင္မေကာင္းေအာင္တန္းစီေနတာျမင္ေတြ ့ပါတယ္။ ကားတစ္စီးခ်င္းသာ ေကာက္ခံျပီးမွျဖတ္သန္းခြငိ့ေပးပါတယ္ ။ အဲ့ဒီဂိတ္ကေနျပီးေနာက္ဆုံးကားထိကုိ
 ၁ မုိင္ခြဲ ၂ မုိင္ ေလာက္ထိရွည္လ်ားပါတယ္ ။ဇိမ္ခံကားေလးတစ္စီးကုိ အနည္းဆုံး
က်ပ္ ၂၀၀၀၀(ႏွစ္သာင္း)ထိေကာက္ခံပါတယ္ ။ မေပးႏုိင္ရင္ေတာ့လမ္းေဘးခ်ရပ္ျပီးေနခဲ့ရပါတယ္ ။ ကုန္တင္ကား (၁၂ ဘီးကား) တစ္စီးဆုိရင္ က်ပ္ သိန္းေက်ာ္ ေပးရတယ္လုိ ့သိရွိရပါတယ္ ။တစ္ရက္ကုိကားအစီးေရ တစ္ေထာင္ေက်ာ္သြားလာေနရတဲ့ေနရာပါ ။ဒီဂိတ္ဟာ နအဖ ေခတ္ကတည္း ကရွိေနခဲ့ျပီး ဘယ္သူမွ အေရးယူလို႔ မရခဲ့သလို နုိင္ငံေတာ္အစုိးရ တရား၀င္ေတာင္းခြင့္လည္း မရွိတဲ့ေနရာတစ္ခုပါ... ဒါကို အစိုးရ အာဏာရအရာရွိေတြလည္း သိေပမယ့္ ၀င္ေငြေကာင္းလြန္းတာေၾကာင့္ ခြင့္ျပဳထားတယ္လို႔သိရပါတယ္...

 ဂိတ္ေၾကးေတြကုိအမ်ားၾကီးေကာက္ခံေနျပီး လမ္းေတြကုိေတာ့ သည္အတုိင္းပစ္မထားသင့္ပါဘူး ။ လမ္းေတြအေတာ္ကုိဆုိးရြားေနပါတယ္။ ေန ့စဥ္ခရီးသြားေနတဲ့ျပည္သူေတြအတြက္စုိးရိမ္စရာ
အႏၱာရယ္တစ္ခုျဖစ္ေနပါျပီ။ ေတာင္အတက္ကေနျပီးဆင္းသည္အထိ တစ္ေနရာတည္းသာျပင္ဆင္ ဖာေထး ေနတာေတြ ့ျမင္ရပါတယ္ ။ ယခုလုိမုိးရာသီဆုိလွ်င္ အင္မတန္မွ အႏၱာရယ္မ်ားတဲ့အတြက္ ခရီးသြားသူအခ်ိဳးနည္းပါးလာတာေတြ ့ျမင္ရပါတယ္ ။ယခုလုိဆုိးရြားေနတဲ့ ေတာင္တက္ လမ္းေတြကုိ ျပင္ဆင္ဖုိ ့အထူးအေရးၾကီးေၾကာင္းသိေစအပ္ပါတယ္။

                 သကၤန္းညီေနာင္မွ ပုံစံအမ်ိဳးမ်ိဴးနဲ ့အေတာင္းရမ္းထူေသာ ၀ါးတားဂိတ္ပါ ...။

အဖြဲ႔စံု လား၊ လူစံုလားေတာ့မေျပာတတ္ပါဘူး... AK လမ္းတံတားျပဳျပင္ေၾကးလို႔ အမည္ခံထားေပမယ့္ လမ္းကို တစ္ခ်က္မျပင္ဘဲ အျမင္ကတ္ေလာက္ေအာင္ေတာင္းျပီး  မိုက္မိုက္ရိုင္းရိုင္းနဲ႔ လူေျပာမ်ားေသာ ဂိတ္တစ္ခုပါ။ ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တုိင္လဲ ကုိယ္ေတြ ့ျမင္ခဲ့ပါတယ္။ စိတ္ပ်က္စရာေကာင္းေသာဂိတ္ပါ။ လူျမင္မေကာင္းေအာင္ ကားေနာက္ကေျပးလုိက္ျပီးေတာင္းေနတာတစ္မ်ိဳး ၊ ခ်ိန္းေျခာက္ျပီးေတာင္းေနတာတစ္မ်ိဳး၊ မ်က္ႏွာေၾကာတင္းတင္းနဲ ့ ရင့္ရင့္သီးသီးေျပာျပီးေတာင္းတာတစ္မ်ိဳး ဂိတ္တစ္ခုတည္းမွာပဲ ဂိတ္ေၾကးေတာင္းတဲ့ပုံစံအမ်ိဳးမ်ိဳးေတြ ့ေနရပါတယ္ ။


 
သကၤန္းညီေနာင္ ေတာင္တက္လမ္းရွိ ဗ်ဳဟာ ဂိတ္ အနီးက တံတားေၾကးေကာက္ခံေနသူပါ ။ 
၇ ေပ၊ ၈ ေပ ေလာက္သာရွိတဲ့ကြန္ကရစ္တံတားကုိဘယ္သူ ့အားကုိးနဲ ့ေကာက္ခံေနလဲမသိပါ။ ကားတစ္စီးကုိ ၅၀၀ က်ပ္ ေပးေဆာင္ရပါတယ္တစ္ရက္လွ်င္ ကားအစီးေရ ၁၀၀၀(တစ္ေထာင္) ေက်ာ္သြားလာသည္ဟုသိရပါတယ္ ။ဒီ ၇ ေပ ၈ ေပ ေလာက္သာရွိတဲ့ တံတားေၾကးေကာက္ခံေနတာဟာဘယ္ေလာက္ၾကာျပီလဲေတာ့မသိပါ။
 ေကာက္ခံေနတဲ့အဖြဲ ့အစည္းေတြကေတာ့ခ်မ္းသာေနျပီလုိ ့ေတာ့ၾကားသိရပါတယ္..။ ဒီတံတားေၾကးေကာက္ခံေနတာကုိရပ္သင့္ေတာ့ျပီလုိ ့ကၽြန္ေတာ္ျမင္ပါတယ္...


ဇာသျပင္ ( ကရင္ျပည္နယ္ ) ကအခ်ိန္မေရြးျပိဳက်ပ်က္စီးႏုိင္ေသာ ေခ်ာင္းကူးတံတားေလးပါ။   ျမ၀တီသြားေသာခရီးသည္တင္ကားမ်ားသာသည္လမ္းကုိျဖတ္လမ္းအျဖင့္ အသုံးျပဳေနဆဲပါ။  ေန ့စဥ္လုိလုိ အသုံးျပဳျဖတ္သန္းေနပါတယ္ ။ တံတားျဖတ္ေက်ာ္ျပီးမွ သက္ျပင္းခ်မိပါတယ္။  ေၾကာက္စရာအလြန္ေကာင္းတဲ့တံတားတစ္ခုပါ ။တာ၀န္ရွိသူမ်ားသိေစလုိပါသည္။
 
 ပုံမ်ားကို  Infinity Power မွ ကူးယူေဖာ္ျပသည္။
  
(U.V.I)

No comments:

Post a Comment

သင္ေျပာေသာစာသားမ်ားသည္ ကၽြႏုိပ္တို႔အတြက္ အားေဆးတစ္ခြက္ျဖစ္ပါသည္။